رازهای سلامتی

سلامت باشید

رازهای سلامتی

سلامت باشید

بیماری های شایع مقعدی و راهکارهای درمان اصولی و علمی

امروزه شیوع انواع بیماری های واگیر دار و غیر واگیر دار به طور چشمگیری افزایش داشته است به طوریکه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید داروهای به روز و حتی داروهای تقویت جسمی نتوانسته اند شیوع بیماری ها را کاهش دهند بلکه به همان نسبت نیز انواع بیماری ها بیشتر و برخی از آنان قوی تر شده اند. در واقع اگر انسان  ها بتوانند رژیم غذایی مناسب خود را به طور کاملا صحیحی رعایت کنند می توانند از مبلا شدن خود به هر نوع بیماریی جلوگیری نمایند.


حتی امروز تحقیقات نشان می دهد که با رژیم غذایی می توان برخی از بیماری های ژنتیکی و برخی از سرطان های بد خیم را درمان نمود.

علاوه بر رژیم غذایی مناسب بایستی تحرکی متناسب با کالری های جذب شده توسط بدن داشت که باعث استفاده مناسب بدن از کالری ها شود در واقع داشتن برنامه ای منظم جهت ورزش می تواند باعث پیشگیری از ابتلا به هر گونه بیماری ای شود.

از این رو می توان به این نتیجه دست پیدا نمود که همواره پیشگیری بسیار بهتر از درمان های سخت و طاقت فرسا می باشد پس جهت بهبود وضعیت جسمانی و حتی روحی خود بایستی هم از تغذیه مناسب و مغذی استفاده نمود و هم در طول هفته با یک برنامه ریزی منظم روزانه و یا یک روز در میان حدود 20 الی 30 دقیقه ورزشی متناسب با وضعیت جسمانی خود فرد انجام شود

میزان اکسیژن تولید شده در دستگاه های اکسیژن ساز

خلوص اکسیژن تولید شده در دستگاه های اکسیژن ساز حدود ۹۰ درصد است و همچنین جریان هوای خروجی دستگاه ها نیز عمدتا از ۰.۵ تا ۵  لیتر بر دقیق قابل تنظیم است که بر حسب نیاز قابل تغییر است.