رازهای سلامتی

سلامت باشید

رازهای سلامتی

سلامت باشید

انجام دائم خود ارضایی

انجام دائم خود ارضایی، باعث می‌شود که حساسیت جنسی مرد نسبت به همسرش به‌مرور کاسته شود و یک الگوی مخرب در مغز تشکیل شود. این الگو، مغز و سیستم عصبی و جنسی مرد را طوری شرطی می‌کند که فقط خود ارضایی باعث می‌شود که او به اوج لذت جنسی خود برسد.
ازآنجایی‌ که خود ارضایی معمولاً خیلی سریع اتفاق می‌افتد،‌ سیستم جنسی و عصبی عادت می‌کند که با برقراری تماس بااندام جنسی، بعد از چند دقیقه یا حتی چند ثانیه، فرمان برونریزی را صادر کند. هر چه شدت اعتیاد به خود ارضایی بیشتر باشد،‌زودانزالی نیز شدیدتر خواهد شد. با تماس‌های مکرر با آلت تناسلی، اعصاب موجود در آلت تناسلی مرد،حساس‌ترمی‌شوندبه‌طوری‌که با کوچک‌ترین تماس و در کمترین زمان ، انزال در فرد اتفاق می‌افتد.

یکی از مهم‌ترین عوارض خود ارضایی در مردان

یکی از مهم‌ترین عوارض خود ارضایی در مردان، ایجاد عارضه زودانزالی در آن‌ها است. در یک رابطه زناشویی موفق ،‌‌بهتر است که مرد تا همسرش به ارگاسم نرسیده است، خود را کنترل کند. و بهترین حالت این است که مرد و زن هم‌زمان باهم به ارگاسم برسند و در لحظه ارگاسم، علاوه بر لذت ارگاسم،‌حس و حال معنوی بسیار خوبی را نیز تجربه کنند.

حال اگر مرد به هر دلیلی ازجمله خود ارضایی ، زودتر از همسرش به انزال برسد، نه‌تنها همسرش را از رسیدن ارگاسم محروم کرده، بلکه خود نیز در درون احساس شرم و خجالت زیادی خواهد کرد. به ارگاسم نرسیدن زن، بسته به شرایط روحی و فیزیکی وی، آسیب‌های زیادی به وی می‌رساند. احساس دلسردی،‌عصبی شدن، کلافه شدن، و بدتر از همه ایجاد زمینه‌های ابتلا به خود ارضایی یا حتی خیانت